torsdag 29 maj 2014

PT-utbildning




En månads hemmaplugg med allt från anatomi, kost till träningslära och kondition har avhandlas och idag var det äntligen dags för den första dagen på det praktiska blocket på min PT-utbildning, Lic. Eleiko Personal Trainer.
Så otroligt kul och så tacksam och glad jag är över att få möjligheten att förverkliga min dröm.

Det enda som kändes lite jobbigt var att lämna lilla Stella, 8 mån, hemma för första gången sedan hon föddes. Men jag vet att hon har det lika bra hemma med storebror och pappa, så det var nog mest mamman som tyckte det jobbigt.
Hon verkade dock väldigt glad att se mig när jag kom hem igen.
Imorgon är det dags för dag 2, och nu ska jag gå och sova så jag orkar göra knäböj in på detaljnivå.

1 kommentar:

  1. vad duktig du är! starkt att fixa detta nu under föräldrarledigheten. jag lämnade Knut för första ggn igår under ca 8 h, det var tufft tyckte jag!!

    SvaraRadera

Vill du skriva några ord så uppskattar jag det verkligen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...